این شاسی بلند زیبا نخستین محصول برند اکسید است که شرکت چری کانسپت مدل های شاسی بلند بعدی آن را نیز در نمایشگاه های معتبر دیگری به عنوان اکسید کوپه معرفی کرده است. مدل کوپه یک خودروی پیشرفته برقی بوده و کاملا توان رقابت با خودروهای لوکس ژاپنی و اروپایی را دارد.

از آنجایی که این خودرو یک شاسی بلند لوکس است، توقع می رود استفاده از ابزارهای دیجیتال در آن فراگیر باشد. در میانه داشبورد، شاهد یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی هستیم که تنظیمات سیستم صوتی و سرگرمی را بر عهده دارد.

مجموعه پشت آمپر نیز دیجیتالی بوده و علاوه بر آن، چری سیستم هوش مصنوعی Baidu Apollo IOV را در اکسید TXL به کار گرفته که برای اجرای دستورات مختلفی همچون تشخیص چهره هوشمند، دستورات صوتی، نظارت بر خستگی راننده، ناوبری و مسیر یابی، اتصال بین اتومبیل و خودرو و امنیت هوشمند به کار می رود. علاوه بر آن مشتریان می توانند از دوربین 360 درجه، کروز کنترل انطباقی، ترمز هوشمند خودکار و رینگ های 19 اینچی بهره مند شوند.

چری Exeed TX

امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی در این خودرو تعبیه شده که از آن جمله می توان به فرمان برقی، کیسه های هوا، سیستم های ایمنی متعدد و تریم چرمی داخل اشاره کرد. با این حال به دلیل آنکه هنوز نسخه های تولید انبوه این خودرو آماده عرضه به بازار نشده اند، لیست دقیقی از تمامی آپشن های این خودرو در دست نیست.

چری Exeed TX

چری اکسید TXL به طور رسمی در اواسط سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و به احتمال قوی، پس از آن توسط مدیران خودرو به بازار کشورمان عرضه خواهد گردید. قیمت تقریبی چری اکسید TXL در حدود 150 هزار یوان برآورد می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *