شرکت  مدیران خودرو

شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

https://mvmchery.com/

شرایط متنوع و تسیهلات ویژه مدیران خودرو

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید.

همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی ” حق با مشتری است” را مورد توجه قرار داده است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید.

+MVM 315
+MVM 315

مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه  خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود  روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در  کسب و کار است را دنبال می کند.

مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می کند تا ماموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد.

چشم انداز :

ما باور داریم برای کسب رضایت مشتری، محصولاتی متنوع و با کیفیت و خدماتی درخور شان و منزلت مصرف کنندگان با اتکا بر دانش محوری، فرآیند گرایی، بهبود مستمر ارائه نمائیم. لذا جهت نیل به این اهداف استاندارد های بین المللی ISO 9001:2008 ، ISOTS 10004:2010 (نظرسنجی از مشتریان) ISO10002:2004 (رسیدگی به شکایات مشتریان) را به عنوان الگو انتخاب نموده که کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرای آنها می دانند.

همچنین این شرکت در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی خود در زمینه حفظ محیط زیست، با ارتقا کیفیت محصولات خود در تابستان سال ۱۳۹۲ استاندارد آلایندگی  EU IV را کسب نموده است.

x33
x33

ما برآنیم با تدوین استاندارد های داخلی جهت نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش و نظارت مستقیم بر فعالیت های ایشان سطح کیفی ارائه خدمات را بالا برده و از توان بالقوه ایشان جهت ارتقا سطح رضایت مشتریان استفاده نمائیم.

شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع  و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد و در عمل شعار مدیران خودرو ایده ال را محقق نماید.

 فروش محصولات مدیران خودرو و چری

مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند.

tiggo5
tiggo5

این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه  خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود  روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در  کسب و کار است را دنبال می کند.

معرفی نمایندگی 777 مدیران خودرو :

نمایندگی 777 مدیران خودرو در سال 96 با اسم ثبت شده ایرانیان صنعت خودرو ورنا ( 777 ) توانست مجوز اخذ نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو را کسب کند. نمایندگی 777 مدیران خودرو  ابتدا تاسیس خود یک شعبه در تهران و در سال 97 در کرج استان البرز شعبه  دوم خود را افتتاح کرد .

شعبه تهران نمایندگی 777 مدیران خودرو به مساحت 450 متر مربع ساختمان  و  بر 25 متری یک از لوکس ترین و به روز ترین نمایندگی های مدیران خودرو در تهران می باشد.

https://mvmchery.com/
https://mvmchery.com/

آدرس نمایندگی های 777 مدیران خودرو :

شعبه تهران :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا  است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های 213 ، 214 ، 215 در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  نمایندگی مدیران خودرو کرج   02148000781 است که داخلی های 301 ، 302 ، 303 و 304  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

تیگو 8
تیگو 8

محصولات مدیران خودرو  :

شما با مراجعه به سایت نمایندگی 777 مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

تفاوت نمایندگی 777 با دیگر نمایندگی های مدیران خودرو در کادر فروش ماهر ، امکان تست درایو تمامی محصولات مدیران خودرو در تمامی شعبات و ارسال رایگان خودرو درب منزل مشتریان و رفت و برگشت مشتریان با اسنپ و امکان تسهیلات ارزانتر و بی دردسرتر برای مشتریان و پیگیری لحظه به لحظه پرونده های مشتریان در لیزینگ و ارسال هدایا و تخفیف ویژه و برگزاری مسابقات برای مشتریان وفادار است .

همچنین شما با مراجعه به شعبات 777 می توانید محصولات قدیمی مدیران خودرو را به محصولات به روزتر این کمپانی تعویض و به صورت اقساط 60 ماهه خریداری کنید.

محصولات مدیران خودرو در 4 محصول 315 نسل جدید و ایکس 22 دنده و اتومات و ایکس 33 اسپرت و ایکس 55  برای برند mvm است و برای برند چری  4 محصول آریزو  5 توربو ، آریزو 6 جدید و تیگو 5 نیو و تیگو 7 اکسلنت است.

همچنین شما می توانید کاتالوگ محصولات چری و mvm  و تور 360 درجه را در سایت 777 مشاهده کنید .

همچنین جدول شرایط فروش محصولات ام وی ام  و شرایط فروش محصولات چری  و قیمت نقدی محصولات چری و قیمت اقساطی ام وی ام mvm  را در سایت 777 می توانید مشاهده کنید.

mvmchery

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *